To get something you never had, you have to do something you never did!

tiistai 5. heinäkuuta 2011

Time to go home...

En vaan voi uskoa tata todeksi... Huomenna aamusta lennan ensin New Yorkiin JFK:lle ja sielta illalla sitten kohti Helsinkia. Tunteet on aika sekavat. Olen innoissani, kauhuissani, surullinen, onnellinen. Mutta paallimmaisin tunne on kylla ehdottomasti hermostuneisuus. Olen ihan alyttoman hermostunut!! Mahaan sattuu, en oikein pysty rentoutuun... Jannittaa lahto ihan hirveesti!

Viime viikonloppu oli ihan mahtava! Vietin sen mun tokan perheen kanssa ja olin melkein kokoajan vain jarvella. Oli upeat helteet. Veneiltiin, otettiin aurinkoo, uitiin, harrastettiin tubingia, vesilautailua (haha en tieda mikska sita kutsutaan) ja ajeltiin jet skilla ympari jarvee! Toi lautailu oli ehdottomasti paras kokemus! Olin ihan kauhusta kankea aluks, mutta onneks kerasin rohkeuteni ja kokeilin sita! Onnistuin paaseen ylos ja loppujen lopuks menin sen veneen perassa ties kuinka ja kauan! Aivan mahtavaa. Harmittaa vaan et Julien kamerasta loppu akku, enka saanu kuvaa siita. :(

Tana aamuna menin tohon keskustaan ekan host siskon ja yhden kaverin kanssa. Mentiin aamupalalle yhteen leipomoon ja kaveltiin hetki laheises puistos. Tuli jotenkin niin haikee olo... Viimeista kertaa kavella siella. Tulee ihan hirvee ikava tata paikkaa!

Tanaan oon sit pakkaillu ja stressaillu huomista. Host aidin kanssa itketty muutamaan kertaan... Mun host aiti itkee tosi herkasti ja saa mutkin helposti mukaansa! Tulee ihan alyton ikava. :-( Mutta taytyy ajatella etta ei naa oo lopulliset hyvastit, ma tuun joskus kaymaan ja ainakin kaksi viimeista perhetta on suunnittelemassa reissua Suomeen!

En vaan ymmarra miten taa vuosi hujahti nain nopeeta. En haluais lahtee viela... Tai haluan... Mutta samalla en oikeestaan. Huoh, oon ihan sekasin! Pakko menna yrittaa nukkuun vahan. Seuraava postaus tuleekin sitten sielta Suomen puolelta.

Goodbye America!

Michael Buble: Home
(yritin saada tahan ton biisin, mutta taa tokkii ny ja pahasti... menkaa kuunteleen se youtubesta. se on mun kotiintulobiisi!)

With Love
Sonja

2 kommenttia:

  1. voi ei! :O tää on tosi outoo! nyt tä sun blogi loppuu ku oon koko vuoden lueskellusun reissusta! yhyy en voinu olla itkemättä ku luin ton vimpan postauksen! :( :)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi, tää ei ollut vielä vika postaus! mutta tosiaan vika postaus jenkkien päästä.. :(

    VastaaPoista